Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z e-1 - 2024

Garantie: Ja
1 Km
Wit
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Z e-1. Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines. Deze EV’s onderstrepen Kawasaki’s "Go with Green Power" – strategie, zoals die op de EICMA-motorshow van 2022 is onthuld.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Winterdeals - Occasion uitverkoop

De eerste sneeuw is gevallen op Nederlandse bodem. Voor NIWA Motoren hét moment om de winterdeals in de luiden!

Om ruimte te creëren zullen we de komende weken onze voorraad zeer scherp aanbieden.
Er worden weer veel nieuwe modellen verwacht voor 2025 en daar profiteert u van bij aanschaf van uw occasion of nieuwe motorfiets!
Profiteer van kortingen oplopend tot wel €1250,- op occasions en tot €3000,- op nieuwe modellen.

Onze occasions zijn allemaal door inruil verkregen en met zorg geselecteerd.
Sta niet voor verrassingen deze winter en koop bij een erkend dealerbedrijf!

Geen plek voor een motor deze winter, of liever tenaamstelling in 2025?
Vandaag kopen en ophalen/betalen in het voorjaar behoort tot de mogelijkheden! 

Voor meer informatie:
0228-564000
Verkoop@niwa.nl

 

Bekijk hier onze deelnemende actiemotoren! 
https://www.niwa.nl/motoren/acties
 



NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion