Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
LEUKE KAWASAKI Z 750 S Z750S
- Stalen remleidingen
- Hand vatverwarming
- Gear indicator
- Kleine knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Hugger
- Prachtige chroom blauwe kleur
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling!
NIEUWE OPENINGS TIJDEN !!!!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 68,4|50,9 |
Cilinder inhoud | 748 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie ĝ38 mm x 4 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 110|81|11.000 |
Max. koppel | 75|8.200 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 230 |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm |
Remmen voor | dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.425 |
Lengte | 2.080 |
Breedte | 780 |
Hoogte | 1.180 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Z 750 S is motorisch nagenoeg gelijk aan de Z 750 maar beschikt over een half top kuipje voor betere windbescherming en is daardoor iets zwaarder. Leverbare kleuren rood, zwart en blauw. |
| Apeldoorn, Gelderland |
| 06-25457013 |
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen.
Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken