Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CLASSIC - 2012

Garantie: Nee
33888 Km
ZWART
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Kawasaki VN 900 Classic 2012


- Kenteken: 10-MB-LV
- Merk: Kawasaki
- Model: Chopper
- Tellerstand: 33888 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 903 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: VN900BE
- Vermogen: 37 kW / 50pk
- Ledig gewicht: 266 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen
- Valbeugelset
- Windscherm

Overige

- Open uitlaten
- Sissybar

Veiligheid

- Mistlampenset


Fantastisch mooie Cruiser 
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Lederen zijtassen, Mistlampenset, Open uitlaten, Sissybar, Valbeugelset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion