Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC TOURER - 2009

53887 Km
Zwart
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele dikke VN 1700 Classic Tourer.

Prachtige motor voorzien van veel extra's!

Groot windscherm.
Kofferset.
Valbeugels.
Floor boards.
Hak/teen schakel.
Rugsteun voor passagier.
Handvatverwarming.
Gearindicator origineel in dashbord.
Navigatiesysteem krijg je er ook nog bij.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion