Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 - 2024

897 Km
Groen
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki Versys 650 Tourer 35kw A2 uit 2024 met 896km op de klok.

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/aWTdzuGklcg
Fabrieksgarantie loopt vanaf 24-5-24.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Kawasaki
Model: Versys 650
Bouwjaar: 2024
Motor klasse: Touring
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 83x60 mm
Compressieverhouding: 10,9:1
Max. Vermogen: 35 kW
Brandstofvoorziening: Keihin injectie 38 mm
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 2,095
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2.438
Overbrengingsverhoudingen II: 1.714
Overbrengingsverhoudingen III: 1.333
Overbrengingsverhoudingen IV: 1.111
Overbrengingsverhoudingen V: 966
Overbrengingsverhoudingen VI: 852
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 3.07
Maten en gewichten
Lengte: 2.165 mm
Breedte: 840 mm
Hoogte: 1.450 mm
Zithoogte: 845 mm
Wielbasis: 1.415 mm
Naloop: 108,0 mm
Rijklaar gewicht: 219 kg
Tankinhoud: 21,0 l
Rijwielgedeelte
Frame: Hybride stalen/aluminium diamantframe
Voorvering: 41 mm UPSD qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbaar met 150 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare zijdelings geplaatste monoshock met 145 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 300 mm schijf met tweezuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 250 mm schijf met tweezuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen zesspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 160/60-17


Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.

1006G


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion