Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
CANDY LIME GREE
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Versys 650 is de meest veelzijdige Dual Purpose motor in zijn klasse. Met zijn koppelrijke motorblok, lichte chassis, comfortabele zitpositie en lange veerwegen kan de Versys alles aan; van sportieve tourritten en reizen naar verre bestemmingen tot dagelijks woon-werkverkeer. Hiernaast is de Versys 650 standaard uitgerust met onder andere Traction Control en een 4.3'' TFT-kleurendisplay met Bluetooth verbinding.

De Kawasaki Versys 650 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Spark Black / Metallic Flat Spark Black
  • Metallic Flat Spark Black / Candy Lime Green (€9.449,-)
  • Metallic Matte Dark Gray / Ebony (€9.449,-)





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion