Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE TOURER - 2020

Garantie: Ja
11842 Km
Zwart
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Welkom bij Motorplanet Almere
    Deze motorfiets word je aangeboden door BOVAG Dealerbedrijf Motorplanet Almere, de Kawasaki dealer van Flevoland met meer dan 700m2 motorplezier! Naast nieuwe Kawasaki motoren hebben wij in onze showroom ook altijd een ruime selectie occasions met BOVAG garantie op voorraad. Daarnaast beschikken wij over een eigen werkplaats en een zeer uitgebreide kledingshop.

    Motorplanet Almere is jouw Kawasaki dealer en Honda specialist voor de regio Emmeloord, Lelystad, Dronten, Almere, Hilversum, Laren, Blaricum. Nieuwsgierig geworden? Loop dan gerust eens bij ons binnen, je bent van harte welkom!

    Geïnteresseerd in deze motor?
    Bel voor meer informatie met 036-534 6886 of chat direct met ons via Whatsapp op 06-1420 2009
    Inruil van je huidige motor, auto of boot is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering. 

    Motorplanet Almere
    Markerkant 15-18
    1314 AX Almere
    Tel: 036 – 534 68 86
    Whatsapp: 06-14202009
    E-mail: info@motorplanetalmere.nl
    www.motorplanetalmere.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00
    Zondag & Maandag: Gesloten

    Kijk voor ons complete aanbod op WWW.MOTORPLANET.NL

Opties en Accessoires:
Zijkoffers en navigatie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplanet Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion