Nieuwsbrief:

JAWA  250 - 1964

Garantie: Nee
68770 Km
ROOD
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
jawa - 250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Jawa Senior 250


- Kenteken: VE-48-40
- Merk: Jawa
- Model: Senior 250
- Tellerstand: 68770 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1964
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 250 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 9 kW / 12pk
- Ledig gewicht: 135 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld




Loopt en rijdt en kenteken compleet maar is in lelijke gebruikte staat, wordt uitsluitend "zo mee" verkocht.

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion