Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  PURSUIT DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK SMOKE
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

NIEUWE INDIAN PURSUIT!

2 JAAR FABRIEKSGARANTIE EN 3 JAAR AANVULLEND BEPERKT

Vloeistofgekoelde 108 cu in PowerPlus V-twin 1768 cc, 6 versnellingen, 178 Nm
Meer dan 133 L aan opbergruimte, op afstand te vergrendelen
7 inch touchscreen met Ride Command en Apple CarPlay®-integratie, geïntegreerde navigatie en Ride Command+ zoals:
Shock Preload verstelbaar
Diverse Rijmodi
Bandenspanning controle
Achterste cilinder uitschakelbaar
en veel meer


BEKIJK ALLE MODELLEN EN KLEUREN OP:
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion