Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2021

Garantie: Nee
7808 Km
Wit
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Flat Track bike

Waanzinnig mooie V Twin met een prachtig vermogen aan boord
Beteugeld door moderne technologie
Het volledig digitale touchscreen is een item van deze tijd, net zoals de led-verlichting, cruise control
en zelfs een USB-poort om de smartphone aan te sluiten op het touchscreen.
Elektronische tractie-, stabiliteits- en antiwheelie controle zijn ook present

Klassiek ogende wildebras
Deze FTR 1200 is een ode aan de flat track historie.
De vorm van de tank, het frame en de kleur zijn authentieke kenmerken van de flat track racer.
Net zoals de lange achterbrug die is opgebouwd met buizen.
Een ander opvallend detail is de zeer schuin geplaatste achterdemper.
Door deze opstelling zijn een lange veerweg en straffe schokdemping te combineren.

Rijden is een feest
De Indian FTR 1200 is super wendbaar en bij hoge snelheden behoorlijk stabiel.
De Brembo remmen voor zijn geweldig. De achterrem is er vooral om bij te remmen.
De zitpositie is semi sportief met het lijf licht naar voren en de knieën in een niet al te extreme hoek.
Zo hou je het uren vol.

De Indian wil bochten, zoveel mogelijk.
Dan is hij in zijn element en de rijder ook.
Want man wat is het dan een feest.
Hij stuurt loepzuiver en laat zich makkelijk van oor op oor leggen.

In nieuwstaat van 1e eigenaar.

Heeft onderhoud gehad staat klaar voor een echte liefhebber !!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Indian
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 1203 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 7800
Kleur: Wit
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: Fabrieks




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion