Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2022

Garantie: Ja
1 Km
MAROON METALLIC
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 24 maanden

NIEUW!!
Modeljaar 2023

24 maanden Fabrieksgarantie

Motortype Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud 1203 cc

Prestaties
Maximaal koppel :120 Nm / 6000 rpm
Uitlaatsysteem: Akrapovic 2-in-1-in-2
Gewicht (Lege tank 217 kg / Volle tank-232 kg)
Zithoogte 780 mm
Inhoud Brandstoftank:13.0Ltr

Standaard uitrusting :
3-Rijmodi (Rain, Standard, Sport),
Lean Angle Sensitive
ABS,
Stability Control,
Traction Control,
Wheelie Control met Rear Lift Mitigation,
USB-laadaansluiting,
Cruise control
4,3 inch Ride Command LCD-touchscreen met Bluetooth

Uitgerust met 4 Wunderkind mini LED knipperlichten ter waarde van € 330,-
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion