Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 549 afleverkosten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, parallel twin, SOHC, 8 kleppen |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | 54|43| |
Max. koppel | 69|4.000 |
Koppeling | Natte multi-plaatkoppeling met dubbele ontkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen dual clutch transmission (DCT) |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Diamantframe |
Vering voor | 41 mm USD voorvork, 153.5 mm slag |
Vering achter | Mono-shock demper, Pro-Link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | 296mm dubbele remschijf met radiaal gemonteerde vierzuigerklauw |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf met met enkelzuigerklauw |
Voorband | 120/70 R17 |
Achterband | 160/60 R15 |
Wielbasis | 1 |
Lengte | 2 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | ONEINDIG AVONTUUR ACHTER ELKE HOEK
Onze X-ADV zette de eerste stap. Verbrak de regels. En leidde de weg. Deze SUV op tweewieler tart alle conventies door de capaciteiten en prestaties van een Adventure-motorfiets te combineren met het comfort, de handigheid en alledaags gebruiksgemak van een motorscooter. Deze premium Urban Explore snelt in een oogwenk van stadswijk naar offroadpad en weer terug en maakt van elke rit een unieke ervaring. En we maakten elk onderdeel beter. |
Onze naam Overkamp motors is een begrip in Delft en omgeving.
Ons bedrijf bestaat sinds 1933.
We zijn met 2 medewerkers een klein maar hecht team.
Tevens zijn wij Honda-Exclusief dealer voor onze regio.
Wij repareren en leveren alle Japanse motoren.
De kracht van onze zaak is service, kwaliteit en betrouwbaarheid.
| Delft, Zuid-Holland |
| 015-2121231 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken