Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|82|10500 |
Max. koppel | 83|8.750 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: DUCATI in 1988 - De 851 debuteert in Daytona met Marco Lucchinelli als coureur. Het avontuur begint in 1988 met Marco Lucchinelli op zijn uitstekend rijdende 851, geconstrueerd door ontwerper Massimo Bordi. Onder de leiding van de Castiglioni broers breidt Ducati zijn marktaandeel uit, introduceert nieuwe modellen, verhoogd de productie van motoren met een hogere cilinderinhoud en intensiveert de activiteiten op racegebied.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken