Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE - 2007

Garantie: Ja
33820 Km
Grijs mettalic
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
honda - nt-700-v-deauville
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda NT 700 Deauville

Motor is in een keurige staat.
Prachtig rijden en veel opbergruimte

Gewoon een mooie fiets.!!!!!!!!!!

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion