Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2022

Garantie: Ja
24112 Km
GRIJS
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Aantal sleutels: 2

Prachtige, complete NT1100 DCT variant. Voorzien van serviceboekjes, dealer onderhouden. Extra voorzien van topkoffer en mistlampenset.

Net binnen, meer foto's volgen.

= Bedrijfsinformatie =

NAZOMEREN IN ZWOLLE! Veel occasions, scherp geprijsd, veel extra's. Vraag naar de actievoorwaarden. GRATIS Tomtom Rider 550, GRATIS accessoires, of een goede KORTING op de occasion vanaf €6000.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
2 cilinder, 3-delige kofferset, ABS, Apple Car Play / Android Auto, Automaat geschakeld, Boekjes aanwezig, Cruise control, DCT Variant, Dealer onderhouden, Handvatverwarming, Middenbok, Mistlampenset, Rijmodus standen, Schakelbare ABS- en Traction Control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion