|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77|80 |
Cilinder inhoud | 745 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54.4|40.3|6,250 |
Max. koppel | 68|4,750 |
Koppeling | natte meerplaatskoppeling DCT: Hydraulische Dual clutch transmission |
Versnellingsbak | 6 versnellingen in Dual Clutch Transmission |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.1 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 153.5mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 150mm veerweg |
Remmen voor | 320mm Enkele wave type schijf met tweezuigerklauw en remblokken in gesinterd metaal. |
Remmen achter | 240mm enkele wave type remschijf met enkelzuigerklauw en remblokken in kunststof. |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1535 |
Lengte | 2210 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1285 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Candy Prominence Red, Matt Pearl Glare White, Matt Gunpowder Black Metallic, Glint Blue Wave Metallic |
Beschrijving | De NC750X heeft een compact, robuust ontwerp en nieuwe prestatiekenmerken waardoor je comfortabel en in stijl op weg gaat. Met een hoge rijpositie voor subliem zicht, een soepele handling en koppelrijke prestaties is dit de perfecte reisgenoot - waar je ook naartoe gaat. En dankzij het indrukwekkende brandstofverbruik en de compatibiliteit met Euro 4 (C02-emissies van 81 g/km) bereik je die bestemming ook nog eens met maximale efficiency. |