Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S / ABS - 2019

Garantie: Ja
13751 Km
ROOD
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie Honda NC 750 S van het bouwjaar 2019 en met een kilometerstand van 13.751 km.


  • + 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
    + Inruil en financiering mogelijk.

    Bij eventuele vragen kunt u het beste
    even bellen met: 0629049930 / 033 2853828

    Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.

    Wij  verwelkomen u graag bij ons in de showroom!

    Met vriendelijke groet,
    Team Brouwer Motorsport

    Hierbij onze openingstijden:
    Ma: 09:00 - 18:00
    Di:   09:00 - 18:00
    Wo: 09:00 - 18:00
    Do:  09:00 - 18:00
    Vr:   09:00 - 18:00
    Za:  09:00 - 16:00
    Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.

    Brouwer Motorsport
    Patroonstraat 3
    3861 RN Nijkerk
    www.brouwermotorsport.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motorsport Nijkerk
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion