Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT C-ABS - 2012

Garantie: Ja
15704 Km
PEARL SUNBEAM W
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
honda - nc-700-x-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Op zoek naar een betrouwbare en veelzijdige motor? Wij bieden een Honda NC 700 X uit 2012 aan, met slechts 15.704 kilometer op de teller. Deze motor is afkomstig van de eerste eigenaar en is perfect onderhouden.

Voor extra comfort tijdens koudere ritten is deze Honda voorzien van handvatverwarming. Daarnaast beschikt hij over een ruime GIVI topkoffer, ideaal voor het meenemen van bagage of boodschappen. Dankzij het vermogen is deze motor ook geschikt voor bestuurders met een A2-rijbewijs, wat hem extra toegankelijk maakt.

Kom langs bij Motor Venray en ontdek de mogelijkheden van deze Honda NC 700 X. Perfect voor dagelijks gebruik en klaar voor mooie tochten!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion