Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X C-ABS - 2013

Garantie: Ja
23285 Km
Zilvergrijs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda NC 700 X ABS in zeer nette staat! Geschikt voor de A2 rijder (35kw)

Bouwjaar: 2013
kmstand: 23.285

Complete onderhoudshistorie aanwezig! boekje volledig afgestempeld!

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Meerprijs 3 maanden JVL (blok)Garantie €175,-


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Windscherm
- H.I.S.S anti-diefstalsysteem
- Hepco&Becker Bellypan (onderkuip)
- SW Motech handkappen
- Groot opbergvak

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

De Honda NC 700 X staat bekend om zijn veelzijdigheid en comfortabele ontwerp. met zijn grote opbergvak is deze motor uitermate geschikt voor woon werkverkeer, een echte allrounder!

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Kraaivenstraat 25-04
5048 AB Tilburg
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion