Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda CRF 250 L
- Uitstekende staat
- Perfecte motor voor de TET
De CRF is in een prima staat alle boekjes en sleutels zijn aanwezig. De CRF is de ideale All Road motor en doet weining onder voor de CRF 300. De motor is perfect voor bv de TET.
- Deze motor is verder volledig naar eigen behoefte op te bouwen voor elke Adventure trip, vraag naar de mogelijkheden of kijk op onze Facebook pagina naar eerdere projecten.
Buiten de opties om die er al op zitten zijn er nog tal van mogelijkheden, wij zijn leverancier van alle merken accessoires dus heeft u specifieke wensen dan helpen wij u graag voor passend advies
Adventure Bike Experience Center is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met het verkopen van adventure bikes en de daarbij bijbehorende accessoires. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie, voor alle merken en type motoren, met de specialisatie van adventure motoren.
Mocht u dus vragen of advies nodig hebben over aanschaf, onderhoud of accessoires, dan bent u dus bij ons aan het juiste adres.
Ook is bij ons financiering mogelijk.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
Adventure Bike Experience Center
Johannalaan 40
8111 AX Heeten
Tel: 0572 78 57 48
Whatsapp: 06 57 41 07 98
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag: 09.00-18.00
Woensdag: 09.00-18.00
Donderdag: 09.00-18.00
Vrijdag: 09.00-18.00
Zaterdag: 09.00-12.00
Zondag: op afspraak
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoeld, 1 cilinder SOHC |
Boring x slag | 76,0|55,0 |
Cilinder inhoud | 250 |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 4 kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale CDI met electronische vervroeging |
Vermogen | |18,2|8,500 |
Max. koppel | 22,6|6,750 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7,8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen twin pijp |
Vering voor | 43mm upside down telescopisch |
Vering achter | Pro-link |
Remmen voor | Enkele 256 mm schijf met tweezuigerklauwen |
Remmen achter | Enkele schijf met enkelzuigerklauw |
Voorband | 3.00-21 51P |
Achterband | 120/80-18M/C 62P |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,195 |
Breedte | 815 |
Hoogte | 1,195 |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Extreme Red |
Beschrijving | Met een stijl gebaseerd op die van de crossmotoren is dit de scherpst ogende CRF250L ooit.
We verbeterden de prestaties zodat er niet alleen mogelijkheden zijn voor meer ervaren rijders, maar ook voor beginnende. Wat voor reis je ook wilt maken. Met in het oog springende racekleuren en nieuw bodywork - gebaseerd op dat van de competitie-gerichte CRF450R motorcrosser - ziet hij er redelijk agressief uit, echter; hij is gebruiksvriendelijk en geschikt voor elk type rijder. |
| Heeten, Overijssel |
| 0572 78 57 48 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken