Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2017

Garantie: Ja
35845 Km
ZWART/ROOD
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

Te koop aangeboden bij Motor Venray: een prachtige Honda CRF 1000 L Africa Twin uit 2017 met 35.845 kilometer op de teller. Deze avontuurlijke motor is volledig uitgerust en klaar voor lange reizen of uitdagende offroad ritten.

De motor is voorzien van een 3-delige kofferset, ideaal om al je spullen veilig en makkelijk mee te nemen. Dankzij de DCT automatische versnellingsbak geniet je van een soepele en ontspannen rijervaring, zonder het gedoe van schakelen.

Voor extra bescherming is de motor uitgerust met valbeugels, waar handige tasjes aan bevestigd zijn voor wat extra opbergruimte. Bovendien koop je deze motor met 12 maanden garantie, zodat je zorgeloos op pad kunt.

Kom langs bij Motor Venray en ontdek zelf de veelzijdigheid en het gemak van deze Honda Africa Twin!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion