|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 75|56.5 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-DSFI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 172|126.4|11250 |
Max. koppel | 115|10000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | #530 O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 43 mm upside-down HMAS cartridge telescoopvork, veervoorspanning, trapsgewijs instelbare in- en uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Vering achter | Unit Pro-Link gasgevulde HMAS demper, veervoorspanning 13-voudig instelbaar, traploos instelbaar in- en uitgaande demping, 135 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 320 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven, 4-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 220 x 5 mm hydraulisch bediende remschijf, enkelzuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 190/50 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1405 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 720 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 176 |
Leverbare kleuren | Repsol, Winning Red, Tricolor, Graphite Black |
Beschrijving | De meest krachtige Fireblade uit de geschiedenis heeft fans en vakjournalisten al in het seizoen van 2006 enthousiast gemaakt. Brute kracht, totale controle: achter dit motto gaat een tot in detail uitgekiende Supersporter schuil die niet bang hoeft te zijn voor zijn concurrentie.
De genen van de CBR 1100 RR Fireblade stammen rechtstreeks af van de motorsport en staan garant voor messcherpe reacties op de gashendel en een krachtige acceleratie. |