|
Motor | Vloeistofgekoelde DOHC vier-in-lijn |
Boring x slag | 67|46 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 11.6/1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-DSFI |
Ontsteking | Elektronisch, digitale transistor |
Vermogen | 95|70|12.000 |
Max. koppel | 63|9.500 |
Koppeling | Meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.2 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatframe |
Vering voor | 41 mm telescopische UPSD vork |
Vering achter | Mono met 10-voudig instelbare veervoorspanning, aluminium swingarm |
Remmen voor | 310mm dubbele schijf |
Remmen achter | 240 x 5 mm schijf met enkelzuigerklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C |
Achterband | 180/55ZR17M/C |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2120 |
Breedte | 789 |
Hoogte | 1090 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Candy Chromosphere Red,Mat Gunpowder Black Metallic,Mat Jeans Blue Metallic |
Beschrijving | De magie van een viercilinder komt hier helemaal tot zijn recht. Ontdaan van al wat niet hoogstnoodzakelijk is, staat de CB650R garant voor gedreven rijplezier. Van stadswijk tot plattelandsbaan geniet je van krachtige acceleratie, lichtvoetige wendbaarheid en een scherpe, CB1000R geïnspireerde Neo Sports Cafe stijl. Voeg daarbij technologie van de bovenste plank en de mogelijkheid om te rijden met de allereerste Honda uitgerust met het ongelofelijke E-clutch-systeem, en je bent helemaal overtuigd. |