Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R ECT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Mat Gunpowder Black Metallic
honda - cb-650-r-ect
honda - cb-650-r-ect
honda - cb-650-r-ect
honda - cb-650-r-ect
honda - cb-650-r-ect
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De DOHC vier-in-lijnmotor produceert 70 kW (94 pk) op zijn piek met een 12.000 tpm vrijdraaiende rode zone en een koppel van 63 Nm. A2-rijbewijshouders kunnen via een conversie (uitgevoerd door een erkende Honda-dealer) het vermogen terugbrengen naar 35 kW. Eens het A-rijbewijs in bezit is, kan het volledige vermogen opnieuw worden vrijgegeven. Vermogen zonder controle is zinloos. De assist-/slipperkoppeling voorkomt zo dat het achterwiel blokkeert bij hard remmen en terugschakelen. Bovendien zorgt het Emergency Stop Signal (ESS) voor optimale zichtbaarheid door de gevarenlichten te activeren bij bruuske remmanoeuvres.

Deze nieuwe CB650R E-Cluth in de kleur Mat Gunpowder Black Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion