Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 F - 2019

Garantie: Ja
16630 Km
ZWART/ROOD
honda - cb-650-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Super nette CB650F. Motor is
afkomstig van de 1e eigenaar en is
voorzien van een korte
kentekenplaathouder, valprotectie en
instelbare Spiegler hendels.

Prijs is incl. afleverkosten en 6
maanden garantie!

= Bedrijfsinformatie =

Linders Motoren is hét adres voor de aankoop van uw ( jong
) gebruikte occassion. Doordat wij zelf de motoren
bekijken/inkopen proberen we de kwaliteit zo hoog mogelijk
te houden!

De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief
afleverkosten en garantie ( mits anders omschreven in
de advertentie )

LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk
dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is niet
gereserveerd!!!

Ook voor reparatie/onderhoud en aankoop van accessoires
voor uw motor en de montage hiervan bent u bij ons aan het
goede adres!

* Inruil mogelijk! ( eventueel ook auto's/scooter etc. )
* Inkoop van uw huidige motor
* Uitgesteld betalen/financiering via numotorrijden.nl
* Geen afleverkosten!!!

Voor meer info en ons volledige aanbod kijk op:

WWW.LINDERSMOTOREN.NL

Linders Motoren
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
0475-591005
06-23845207 ( ook whatsapp )
info@lindersmotoren.nl
Opties en Accessoires:
1e eigenaar, ABS, Boekjes/historie aanwezig, Crash protectors, Korte kentekenplaathouder, LED knipperlichten, Speciale Rem/koppelings hendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion