Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 F ABS - 2015

Garantie: Ja
17588 Km
MATT GUNPOWDER
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
honda - cb-650-f-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en complete verkerende Honda CB 650 F. Prachtige motor om te zien en compleet met boekjes. Deze motor staat op vol vermogen, maar is terug te voeren om te voldoen aan de A2/ 35kW regelgeving.

Deze motor is voorzien van;
- Korte kentekenplaathouder
- Led knipperlichten voor en achter
- ABS Remsysteem
- Druppellader aansluiting
- ABS
- Druppellader voorbereiding
- Gear indicator

Technische info; 195kg/ 649cc/ 4 cilinder/ 64 kW
Garantie; 12 maand BOVAG

Trefwoorden; CB 650 F/ CB-650 F/ CB650 F/ CB 650F/ CB650F/ Hornet

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
* BOVAG Garantie
* Omruilgarantie (14 dagen)
* Afleverbeurt en 40 Puntencheck
* Tank minimaal half vol
* Tenaamstellingskosten
Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3000 km vrij van regulier onderhoud.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion