Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S HORNET - 2006

Garantie: Ja
36750 Km
Antraciet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
honda - cb-600-s-hornet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De zeer nette Honda CB600F stuurt erg makkelijk, is comfortabel en erg zuining. Kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer, lange toerritten als een motorvakantie! De motor is door zijn handelbaarheid zowel geschikt voor de beginnende als de ervaren motorrijder. Met pas 36750 km kan deze Honda nog heel wat jaren & kilometers mee..

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- Originele Nederlandse motor
- Akrapovic uitlaat twv 695 euro (met E-keur en DB killers)
- Handvatverwarming
- Goede banden
- Erg goed onderhouden
- Radiator protector
- Honda velglint
- Reserve sleutels
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion