Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Gave CB 600 Hornet ABS.
ABS remsysteem!
Ook geschikt voor het A2 rijbewijs!
Word geleverd met 2 cdi units.
1 op vol vermogen en 1 op 25kw.
Deze motor staat als 25kw op kenteken!
De laatste 600cc Hornet.
Met het nieuwe dashbord.
Het nieuwe kontje.
De nieuwe koplamp unit.
Heel anders als het 2010 model!
Voorzien van korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 16-kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 102|75|12000 |
Max. koppel | 63.5|10500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.750 (33/12) |
Overbrenging | #525 O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Mono-backbone; rectangular-section gravity die-cast aluminium |
Vering voor | 41 mm upside-down telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudig instelbare veervoorspanning, veerweg 128 mm |
Remmen voor | Twee zwevend gemonteerde 296 x 4,5 mm remschijven met 2-zuiger (3-zuiger *1) remklauwen, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 240 x 5 mm remschijf, hydraulisch bediend met enkelvoudige remklauw, (ABS *1) en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1435 |
Lengte | 2085 |
Breedte | 760 |
Hoogte | 1090 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 198 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Pearl Acid Yellow. Pearl Nightstar Black. Pearl Cool White (with stripes). |
Beschrijving | Pure machine
In 1998 werd hij voor het eerst voorgesteld; momenteel is hij de best verkochte motorfiets in Europa. Ondanks dat hij reeds goed was heeft Honda gemeend om hem nog beter te maken. Voor 2003 zijn verschillende aanpassingen aangebracht. De populariteit van deze categorie motoren is zo groot geworden dat in ons continent de verkoop aantallen van de Supersport machines overtroffen worden.
Gelet op het succes van de 900 versie, die in 2002 het levenslicht zag, hebben de Honda ... |
Welkom bij Lemar motoren.
Het adres voor de aanschaf van uw gebruikte motor! Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Door een ruime keuze aan gebruikte motoren is het eenvoudig om de verschillen tussen diverse type's meteen te laten zien.
Wij bieden goede garantie mogelijkheden. Op een motor vanaf € 3000,- geven wij standaard 3 maanden garantie. Staat de motor van uw keuze er niet bij, dan beschikken wij alsnog over de mogelijkheid een passende motor voor u te vinden.
Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken.
| Oostrum (Venray), Limburg |
| 0478-501669 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken