Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 S - 1995

Garantie: Nee
57109 Km
Rood
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De CB500S is oerdegelijk en een erg fijne fiets voor zowel korte als lange afstanden. De zitpositie is fijn en het vermogen is ruim voldoende om te genieten van motorrijden. Is wendbaar op smalle bochtige weggetjes. De onderhoudskosten zijn laag. Een aanrader voor mensen die voor weinig geld willen motorrijden. Heeft onderhoudsbeurt gehad. Ketting + tandwielen z.g.a.n.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Windscherm, De onderhoudskosten zijn erg laag. Een aanrader voor mensen die voor weinig geld willen motorrijden. Heeft onderhoudsbeurt gehad. Ketting + tandwielen z.g.a.n.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion