Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R ABS - 2020

12430 Km
Graphite Black
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda CB 1000 R ABS SC80 in Graphite Black

Mooie strakke en sportieve Naked, 1000cc viercilinder,
wat de motor de kracht geeft om comfortabel te rijden of juist in staat stelt tot snelle acceleratie.

Zeer strak design afgewerkt in zwart en geborsteld aluminium, voorzien van onder andere LED verlichting.  
Korte kentekenplaathouder sliders, en Seatcover voor de Monoposto style. (buddyseat aanwezig) 

28/04 2020 is deze Honda nieuw afgeleverd
15/06 2020 kreeg de CB1000 de 1.000 km beurt bij 1.009 km

Nu staat deze prachtige Honda bij ons, wij leveren de motor af met afleverbeurt en garantie zonder daar een meerprijs voor te berekenen
Kom langs voor een proefrit of bel 072-5119292 voor meer info.

 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Afdekkapje zadel, Monoposto look , Boardcomputer, Boekjes en historie aanwezig, Korte kentekenplaathouder, LED Dagrijverlichting, LED Verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion