Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R ABS - 2022

Garantie: Ja
4571 Km
GRAPHITE BLACK
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Honda CB 1000 R. Prachtige naked die een messcherp stuurgedrag, vermogen van een supersport en de degelijkheid van Honda combineert. Origineel Nederlandse motor compleet met boekjes en historie.

Deze motor heeft nieuw € 19.450 gekost, nu met slechts 4.571km voor € 13.990!

Motor is extra voorzien van:
* Akrapovic uitlaat
* Korte kentekenplaathouder
* Radiator bescherming
* Handvatverwarming

Technische info: 205kg/ 998cc/4 cilinder/ 107kW
Garantie: 12 maanden

Trefwoorden; CB 1000 R/ CB-1000 R/ CB1000 R/ CB 1000R/ CB1000R

De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
* BOVAG Garantie
* Omruilgarantie (14 dagen)
* Afleverbeurt en 40 Puntencheck
* Tank minimaal half vol
* Tenaamstellingskosten
Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3000 km vrij van regulier onderhoud.


TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion