Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT FIREST
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 48 MND Garantie

--Doe de leukste en aantrekkelijkste deal bij Oude Monnink Motors op alle nieuwe 2024 & 2025 modellen.--

Deze 2025 FLHX Street Glide 117 in de kleur Midnight Firestorm hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home
U rijdt deze motor al vanaf: € 299,- per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen 074-2040740 of mail: info@oudemonninkmotors.nl

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt.
Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringsbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief met Europa dekking.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion