Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER FLSTS SOFTAIL - 1997

Garantie: Ja
38307 Km
WHITE BLUE
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal eigenaren: 3
Leaseprijs: € 147 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Harley-Davidson FLSTS Softail Heritage Springer met evo motorblok. Voorzien van een carburateur voor de echte Harley sound.

Deze motor staat bij ons in verkoopbemiddeling, inruil alle merken motoren en auto’s bespreekbaar. Ook met bijbetaling van onze kant.
Wij kopen ook Harley's in.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 445,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 147,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 43,65 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 27 oktober Koopzondag! Geopend van 12:00-17:00!

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Axle nut covers, Chrome luggage rack, Chrome switches, Dual Fishtail Exhaust, High flow aircleaner, Nostalgic hand grips, Passing lamps, Solo seat, Toolbox




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion