Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL - 2005

Garantie: Ja
59874 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsc-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Springer Classic. Carburateur uitvoering.

* 1450 CC Twin Cam motorblok.
* Carburateur uitvoering. Prachtig mooie (langzame) stationairloop.
* Valbeugel voor.
* Passinglights.
* H-D rubber handvaten.
* Afneembaar bagagerek.
* Old style 2 in 1 uitlaatsysteem.
* Originele Harley-Davidson tassen.
* Chromen toolbox.

Kilometerstand : 59.874 km.

Garantie : 12 MND BOVAG.

Verkoopprijs is incl. inspectie en controle vloeistoffen etc.
Tegen meerprijs (318,--) kan de Harley-Davidson afleverd worden met een grote onderhoudsbeurt.

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion