Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC - 2011

Garantie: Ja
54437 Km
ZWART
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
harley-davidson - electra-glide-classic-flhtc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie Harley Davidson Electra Glide Classic van het Bouwjaar 2011 en met een kilometerstand van 54.437 km.


  • + 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
    + Inruil en financiering mogelijk.

    Bij eventuele vragen kunt u het beste
    even bellen met: 0629049930 / 033 2853828

    Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.

    Wij  verwelkomen u graag bij ons in de showroom!

    Met vriendelijke groet,
    Team Brouwer Motorsport

    Hierbij onze openingstijden:
    Ma: 09:00 - 18:00
    Di:   09:00 - 18:00
    Wo: 09:00 - 18:00
    Do:  09:00 - 18:00
    Vr:   09:00 - 18:00
    Za:  09:00 - 16:00
    Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.

    Brouwer Motorsport
    Patroonstraat 3
    3861 RN Nijkerk
    www.brouwermotorsport.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motorsport Nijkerk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion