Nieuwsbrief:

GAS GAS  EC 250 - 2025

€ 11.359,- € 12.859,-
Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
gas-gas - ec-250
gas-gas - ec-250
gas-gas - ec-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Klein maar krachtig! Het is misschien wel onze kleinste 4-takt enduromotor, maar vergis je niet, hij is enorm capabel op de trails! De EC 250F is gebouwd om je te laten genieten van fantastische dagen in de modder en is een echte blikvanger met zijn opvallende rode carrosserie en race-geteste componenten. Ga er vol voor en je wordt beloond met een ongeëvenaarde hoogtoerige ervaring. Rijd op de koppelkromme en je zult ook onder je helm een ​​glimlach op je gezicht hebben. Dankzij een vernieuwd frame is onze kleine rode raket nu nog makkelijker te sturen, blijft hij stabiel op hoge snelheid en wendbaar op krappe en technische wegen. Ja, hij is behoorlijk veelzijdig. De EC 250F is zonder twijfel de beste als het gaat om serieus offroad-plezier.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion