Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 250 - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Black edition
fantic - xef-250
fantic - xef-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Fantic XEF 250 Black edition.
- Nieuw
- 2024
- BTW motor
- Opvoorraad
DE MOTOR VOOR IEDEREEN

Geweldige prestaties, maar gemakkelijk te beheren, om te voorkomen dat professionele rijders onnodig worden vermoeid en amateurs worden gehinderd. De omgekeerde kop, gecombineerd met een naar achteren hellende cilinder, centraliseert het gewicht en garandeert uitzonderlijke wendbaarheid en indrukwekkende handling.

KLAAR VOOR ALLES

Is er een discipline met meer obstakels en valkuilen dan Enduro? We willen dat je zonder zorgen elk parcours aflegt, en daarom wordt de XEF250 standaard geleverd met handbeschermers en een robuuste motor.

DR JEKYLL AND MR HYDE

Met de speciale WiGET-app is het alsof je meerdere fietsen in één hebt. Met een simpele klik van je smartphone past de ECU van de fiets zich aan aan een van de kaartinstellingen die door Fantic Racing zijn ontwikkeld, of je kunt je eigen motorconfiguratie maken voor alle terrein- en weersomstandigheden. Het is ook mogelijk om de meter van de fiets uit te lezen, servicenotities toe te voegen, diagnoses te krijgen en motorgegevens in realtime te bekijken


  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

    Robbemotoren heeft altijd 40 Crossmotoren opvoorraad!
    XXL Showroom met Crossmotoren en Crosskleding.
     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion