Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER 848 - 2013

Garantie: Ja
15734 Km
ROOD
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
ducati - streetfighter-848
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

De grote Streetfighter met het gepeperde Testastretta-blok uit de Ducati 1098 Superbike is zelfs voor een ervaren leeuwentemmer nog een enfant terrible, laat staan voor mensen met minder ervaring. Maar de Streetfighter 848 is een heel ander verhaal. De zithouding wijkt af van wat je bij de meeste naked bikes aantreft. Je zit sportief voorover zonder extreem op de polsen te leunen zoals bij een echte sportmotor. Deze 848 is verfraaid met nagenoeg alles. Vol Carbon, Termignoni, Zwarte Wrap (daaronder origineel Rood), hevels, spiegels, rem potjes noem het maar op. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion