Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige ST 4
- Loopt fantastisch
- Rijdt heerlijk .... Ik zeg doen!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | V2, 4-takt, 90 V-twin |
Boring x slag | 94|66 |
Cilinder inhoud | 916 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Digitaal CDI |
Vermogen | 105|76.6|8.500 |
Max. koppel | 83|6.500 |
Koppeling | Nat, Multiplaat, kabelbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Stalen Trellis frame |
Vering voor | Cartridge Upside-down |
Vering achter | Mono shock, Swingarm |
Remmen voor | 2x 320mm schijven |
Remmen achter | 245mm Enkele schijf |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 170/60-ZR17 |
Wielbasis | 1.430 |
Lengte | 2.070 |
Breedte | |
Hoogte | 1.180 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 202 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 06-38357616 |
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken