Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER DESERT SLED - 2017

Garantie: Ja
18484 Km
Bianco
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, LED koplamp, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Spaakvelgen, Special Edition, USB aansluiting, Van eerste eigenaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion