|
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Mono Spark, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Bosch electronisch injectie systeem, cilindrische kleppen, Ride-by-Wire 53mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 113|83|9,000 |
Max. koppel | 96|7,750 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, Z15/Z43 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis stalen buizenframe |
Vering voor | KYB 48MM verstelbare USD vork |
Vering achter | Volledig verstelbare Sachs monoshock, Remote veervoorspanning, Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm Semi zwevende schijven, Radiaal gemoteerde Brembo Monobloc remklauwen, 4-zuiger, 2-pad, ABS |
Remmen achter | 265 mm schijf, 2-zuiger zwevende remklauw, ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R19 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 R17 |
Wielbasis | 1,594 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 204 |
Leverbare kleuren | Ducati Red |
Beschrijving | Met de nieuwe Multistrada 950 kunt u elke dag de schoonheid van de reis ervaren, dankzij de mix van de emoties en veelzijdigheid van Ducati die het ideaal maken voor elk gebruik. Het beperkte gewicht en de 840 mm zadelhoogte zorgen voor wendbaarheid en rijgemak, terwijl de geavanceerde technologische uitrusting maximale veiligheid onder alle omstandigheden garandeert. |