|
Motor | Testastretta 11°, L-Twin cylinder |
Boring x slag | 88|67.5 |
Cilinder inhoud | 821 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen desmodromisch |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 112|82.4|9250 |
Max. koppel | 89.4|7750 |
Koppeling | APTC slipper and self-servo wet multiplate clutch with control cable |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Progressive linkage with adjustable monoshock. Aluminium double-sided swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm discs, 4-piston radial caliper |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston caliper |
Voorband | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Achterband | 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Wielbasis | 1480 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 785-810 |
Drooggewicht | 179.5 |
Leverbare kleuren | Rood/Wit |
Beschrijving | Standaard uitrusting
Riding modes,Power modes, DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC), RbW, seat cover passanger handles, ready for anti-theft system and DDA
Monster
Een gedurfde en essentiële vorm gevormd door een unieke geschiedenis, gecombineerd met de onmiskenbare Ducati gebrul vrijgelaten uit de 112hp Testastretta 11 ° motor, zijn kenmerken van de Monster 821. Trellis frame, Riding Modes, en het Safety Pack Ducati zijn de elementen die u brengen ongekend rijplezier. Monster 821. Ontworpen volgens uw wensen, om nog meer Monster zijn |