Nieuwsbrief:

DUCATI  GT 1000 - 2010

Garantie: Ja
48607 Km
ROOD
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2010

Prachtig deze Ducati GT1000 Old School Looks zeer fraai in de kleur Rood
Opties en Accessoires:
Bellen mag ook!! 06-53477056, Div.Financiering Mogelijkheden, Echt Iets Aparts, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Inruil Mogelijk, Origineel N.L. Motor, Van Eerste Eigenaar, Zeer Mooie Nette Motor




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion