Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2011, 37674 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2011, 29900 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 42524 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 27514 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 31200 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 27537 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2011, 72928 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 9.790,- € 10.390,- p/mnd klik hier
2011, 30466 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2011, 19214 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2011, 27942 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.999,- € 10.999,- p/mnd klik hier
2011, 34058 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 20652 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 28600 Km
Merkdealer
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 34826 Km
DUCATI DIAVEL CROMO
DUCATI DIAVEL CROMO
€ 11.890,- p/mnd klik hier
2012, 31900 Km
DUCATI DIAVEL AMG
DUCATI DIAVEL AMG
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2013, 30291 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2013, 16000 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2013, 18700 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2014, 24900 Km
DUCATI DIAVEL
DUCATI DIAVEL
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2014, 40969 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion