Nieuwsbrief:

DUCATI  900 MHR - 1983

Garantie: Ja
17093 Km
.
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In geheel originele staat verkerende Ducati 900 SS Maik Hailwood Replica afkomstig van 2e Duitse eigenaar.

Deze 900 MHR is voorzien van Duitse (brief) registratie papieren en wordt aangeboden op basis van zo mee!
Wat inhoudt dat de motorfiets goed lopen/ rijdend afgeleverd wordt zonder NL kenteken.
Indien gewenst kunnen wij deze échte Koningsasser leveren incl. garantie en NL kenteken.

Neem gerust contact op voor meer informatie over deze Ducati, uiteraard helpen we u ook graag veder met andere Koningsasser/ klassieker wensen. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion