Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij te koop aangeboden een dikke circuit motor met 1200 MTS onderblok. Rijwielgedeelte is van een Ducati 848
Motor levert 178 pk aan het achterwiel.
- Ducati oem quickshifter
- Ohlins FGRT 210 voorvork
- Ohlins TTX schokbreker
- Kyle linksysteem
- Remschakelset Metalgear
- Accossato snelgas
- Hyperpro stuurdemper
- Ducati OEM quickshifter
- Arp clip-ons
- 70 mm Termignoni uitlaatsysteem
- enz.
- Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.
Openingstijden:
Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
Wo: 9:00 tot 17:00
Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
Vr: 9:00 tot 17:00
Za: 9:00 tot 17:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | L-Twin cylinder |
Boring x slag | 94|61.2 |
Cilinder inhoud | 849.4 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | Marelli electronic fuel injection |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 134|98.5|10000 |
Max. koppel | 96|8250 |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel trllis frame |
Vering voor | Showa 43 mm volledig verstelbare upside-down vork |
Vering achter | Enkelzijdige achterwielophanging |
Remmen voor | 2 x 320mm semi-zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1430 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met 134 pk en 168 kg is de pk gewichts/verhouding van de 848 gunstiger dan die van de 999. De aluminium delen van het motorblok zijn vacuum gegoten, waardoor de wanddikten dunner zijn maar ook sterker. Dit levert een gewichtsbesparing op van 3kg. Verder verbeteringen bevatten de natte koppeling, welke 1 kg lichter is en een gegarandeerde langere levensduur heeft
|
Onze showroom/werkplaats is gevestigd in Stroe.
Onze werkzaamheden zijn:
- verkoop motoren
- verkoop motorkleding / accessoires
- reparatie
- onderhoud
- bandenservice
- restauratie
Wilt u een kijkje komen nemen in onze showroom? Maak gerust een afspraak, dan staat de koffie klaar! Contactgegevens 06-27158823 / 06-22861644
| Kootwijkerbroek, Gelderland |
| 0342484550 |
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken