|
Motor | L-Twin cylinder |
Boring x slag | 94|61.2 |
Cilinder inhoud | 849.4 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | Marelli electronic fuel injection |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 134|98.5|10000 |
Max. koppel | 96|8250 |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel trllis frame |
Vering voor | Showa 43 mm volledig verstelbare upside-down vork |
Vering achter | Enkelzijdige achterwielophanging |
Remmen voor | 2 x 320mm semi-zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1430 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 168 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met 134 pk en 168 kg is de pk gewichts/verhouding van de 848 gunstiger dan die van de 999. De aluminium delen van het motorblok zijn vacuum gegoten, waardoor de wanddikten dunner zijn maar ook sterker. Dit levert een gewichtsbesparing op van 3kg. Verder verbeteringen bevatten de natte koppeling, welke 1 kg lichter is en een gegarandeerde langere levensduur heeft
|