Nieuwsbrief:

DUCATI  600 SL PANTAH - 1982

Garantie: Ja
44357 Km
.
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Zeer fraaie en complete Ducati Pantah 600 SL.
Origineel nieuw in 1982 geregistreerd in Frankrijk, in 1991 naar Nederland gekomen waar de Pantah ruim 22 jaar in bezit is geweest van de eerste eigenaar.
Nu ondertussen alweer weer ruim 9 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Zeer goed lopende en sturende klassieker met de juiste patina. Voorzien van o.a. Brembo upgrade (goldline, rempomp en remklauwen)  Door de jaren heen technisch goed bijgehouden en recentelijk voorzien van nieuwe olie, filter riemen etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion