 |
Motor | luchtgekoelde viertakt L-twin |
Boring x slag | 94|71,5 |
Cilinder inhoud | 992 |
Comp. verhouding | 10,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 92|67,7|8.000 |
Max. koppel | 92,2|5.000 |
Koppeling | Hydraulisch bediende meervoudige droge plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 215 |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 165 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 141 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 245 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.462 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 196 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het motorblok van deze Multistrada 1000 wordt ook gebruikt in de Monster 1000 en de SuperSport 1000 en maakt gebruik van veel superbike componenten. Vernieuwd zijn oa de buddy seat, vernieuwd windscherm en een betere zijstandaard. Leverbare kleuren zwart, rood en grijs. |