Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.

Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.

De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld.

 

De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. De optionele zijkoffers bieden met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 6 liter aan opbergruimte. Prijs driedelige kofferset €1490.

De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.

  • Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen. 

    Inruil
    Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel

    Financiering
    Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.

    Werkplaats
    In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).

    Garantie
    Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion